söndag= boring !

hej,
vaknade vid 11 idag, satte mig nästan direkt vid datorn haha,
förvånad? NEJ ;)
haha, va iaf ute lite innan och hoppade studsmatta med min brors son alvin, haha han är för söt :)
snart kommer mamma hem hoppas jag, eller hon skulle handla först, och sen ska vi göra kebab med pitabröd,
mumms säger jag bara ;)

hm, skola imon igen och det gillar jag inte :( vill ha sommarlov ju !
jahaja, kommer inte på så mycket mer att skriva nu,
men aa skriver kanske ett inlägg ikväll, beror på om jag orkar :)
btw, ska fixa en ny header också , får se om jag fixar en ny idag eller inte ;)

puss.





Kommentarer
Postat av: matilda

söt bild gmn!

tycker vi borde träffas någon dag nu i veckan, ring/messa mig när du kan. puss<3

2011-05-23 @ 12:44:16
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0