hatar söndagar !

hejhallå !

sorry för dålig uppdatering men inte haft tid eller rättare sagt lust att blogga nu för det har vart ganska fint väder osv.
och då vill man ju inte va inne ellerhur?;)
iaf, valborg va lugn, var hemma med familjen o spelade tp och hade det mysigt !
känner endå inte för att festa, är helldre hemma med familjen :)
idag har jag inte gjort ett skit, eller aa min "bror" alltså mammas killes son robin, va här innan så satt inne på youtube med honom !
seriöst, finns så sjuka klipp där asså :o

hm, nu ska jag snart äta. pannkakor blir det !
mumsigt yes ;)
sen blir det att spela sims haha, är rättså roligt ibland.


ha det bra. pussss på er !


saknar den blonda färgen ! men som tur är så ska jag färga det blondt innan sommarlovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0