underbar söndag !

vaknade vid 10 idag, vaknat tidigt hela helgen faktiskt.
ovanligt haha :)
iaf, gick ut och åt frukost med mamma & chriser, jag gjorde en supergod smoothie med banan & yoghurt!
rikitgt gott ;) och nyttigt också haha !
sen klädde jag på mig och följde med mamma & christer på tipspromenad på öxnehaga,
riktigt skönt kan jag säga !
och vädret kunde inte bli bättre heller, i love it :)
när vi kom hem så tog jag en dusch och åt med familjen.
och nu sitter jag bara här och är verkligen JÄTTETRÖTT
.
så det blir att ta det lugnt resten av kvällen!
ikväll är det också sista avsnittet av solsidan, brukar ni kolla på det ?;)
det gör jag iaf jag, tycker det är förjävla bra, lite surt att det är sista avsnittet, men sånt är livet.
finns massor av fler bra serier så man ska inte klaga hehe ;)

nu ska jag snart kolla på beck som börjar på canal+Hits .

vet inte om jag bloggar mer idag, annars skriver jag nog imon som vanligt :)
puss !



gammal bild (a




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0