trött som fan !

fick sova till tio i 9 imorse eftersom jag hade ett möte med skolan o en massa vid 9:45.
alltid skönt med sovmorgon ellerhur?  ;)
iaf, mötet gick ganska bra, va jobbigt o sitta där och berätta varför jag inte trivs i skolan osv,
menmen,  kommer iaf få gå kvar på den andra skolan i 3 veckor till, sen går jag tillbaka till min vanliga.
hm, åkte sen till den andra skolan och jobbade i en timme, sen slutade jag, tog bussen hem och åt en hamburgare.
just nu kollar jag på Top Model, haha skrattar typ ihjäl mig, vissa tjejer är så jävla töntiga och ska hela tiden säga " jag är bäst. jag kommer vinna, jag är ett hot för dom andra " haha herregud, det första den tjejen borde göra är att ändra attityd ?;)
jag är typ hur trött som helst, seriöst hade kunnat somna sittandes med datan i knät, men det skulle ju inte vara så bra haha !
nu ska jag fortsätta kolla på Top Model och vem som åker ut,

puss sötnosar  !:)



Kommentarer
Postat av: mandaa

we have to talk :oooo <3 logga in på msn :D !

& dessutom, gullig bild evvis <3 :D

2011-03-28 @ 22:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0