hemma hos pappa igen !

ja som sagt, träffade min underbara Thess nere vid esplanaden,
vi gick runt för att hitta någon som kunde köpa cigg, men vi hittade ingen så vi åkte upp till mig
och gick in på pizzeria majstången. Blev två kebabtallrikar haha, JÄVLIGT nyttigt, eller vad säger ni ?;)
haha ! vi gick hem till mig och åt , vi pratade om en massa och kollade på första säsongen av solsidan.
haha jag & thess älskar verkligen ove sundberg haha !
snål jävel är vad han är ! ;)
iaf, efter vi ätit så packade jag ner lite nya kläder som jag skulle ta med till min pappa.
När jag och thess gick till bussen så stod det någon psyksnubbe där med en väska med ballonger i.
och när vi började närma oss busshållsplatsen så började han verkligen glo på oss, skojar inte,
han gav oss värsta mordblicken, så jävla äckligt ;s
iaf, vi tog bussen ner och hoppade av vid espla, hah träffade tim på bussen också :)
aja, jag och thess satte oss i solen på en bänk och tog en cigg, va jävligt gott faktiskt, speciellt när vädret är så underbart !  efter en stund kom andrè , thess kille alltså ;)  så vi stod där och pratade sen sa jag hejdå till thess och andrè , gav thess en kram och sen hoppade dom på bussen in till jönköping, och jag gick för att möta upp min pappa som kom för att hämta mig nere i hva. mysig dag asså ! :)
älskar min Thess Wester obeskrivligt mycket, du är bäst gumman :D


senare idag vet jag inte riktigt vad som händer, men jag ska nog bara ta det lugnt och vila.
ska nog träna benen med knäböjningar också, jobbigt men värt ;)
och ska träffa thess på torsdag igen, hon kommer hem till mig efter att hon har slutat, eftersom hennes skola ligger 2 minuter ifrån där jag bor haha.

vet inte om jag kommer skriva något mer inlägg förns ikväll, orkar faktiskt inte sitta vid datan nu när det är sånt fint och varmt väder ute, så sjukt skönt att sommaren börjar närma sig nu och att snön typ försvunnit, me like ;)

hm, nu ska jag nog äta lite tårta som jag fick igår hehe,
.och tack för en underbar dag thess, jag älskar dig mest ! :) <3


här är några söta gamla bilder på mig och thess,


oktober 2010 tror jag :)







och tillslut 2 bilder på oss från första gången vi va .
alltså 2009 ;) haha så söta så <3




naw :D

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ÄLSKAR DIG OCKSÅ GUMMAN <3 tack för dagen själv :D på torsdag får vi fortsätta (L)

2011-03-27 @ 20:31:47
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0