bort med snön !


imorse när mamma väckte mig så bad hon mig att kolla ut genom fönstret,
och vad ser man då ? jo en JÄVLA massa snö.. 
trodde våren va på väg men icke sa nicke haha :(
hoppas den försvinner redan imon, pallar fan inte ha en massa snö o trafikproblem hela tiden :o
iaf så kommer manda hit sen , vet inte riktigt när hon kommer för hon visste inte om hon slutade tidigare eller inte,
menmen,  vet inte vad vi ska göra men vi kommer nog på nått ;)
hm, i helgen vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog bara ha en lugn helg, känner att jag behöver det haha :)

haha förresten, idag när jag satt på bussen påväg hem så hoppade min morfar på bussen
hah har aldrig sett honom åka buss innan , blev jättechockad haha ;o
min morfar är så söt haha ! :)

nu ska jag kolla på hell`s kitchen och lite annat.
hörs senare


puss

btw, mitt internet är konstigt igen så jag kan inte lägga in bilder på bloggen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0