7 mars

hej. är hemma idag igen pga lite anledningar.
men imon ska jag till skolan igen. :)



bara för att jag har enormt tråkigt just nu haha !



OM DIG

Namn - Evelina tuovila (axelsson)
Bor- Huskvarna
Syskon - 4
Ålder - 15 men snart 16 ;)
Född - 23 mars 1995
Ögonfärg - blå och lite gröna :)
Längd - 169 tror jag ?
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - höger :)
Stjärntecken - vädur
Hårfärg - mörkbrunt typ ;)
Födelseort - jönköping

DAGENS:
Låt -
glöm mig- timoteij
Saknar - sommaren ! ;o
Kläder - mjukis ftw
mat - pannkakor xd
Göra sen - kanske träna, och annars bara chilla antar jag.
Godis - inget ;)

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - HAH nej :)
tycker du om godis? - ja, men äter aldrig godis typ :o
Hur många gånger i veckan äter du godis -
1 kanske ?

Äter du oftast nyttig mat - nja.. försöker iaf :)
Tycker du att du själv är söt/snygg - ibland, jag kollar mig i spegeln och typ ba : fan va söt jag är idag, sen efter 3 sekunder : fy va ful !
Du ger mycket komplimanger till andra - hehe ja :D
Är du nöjd med ditt förnamn - ja det är la fint :)
Tycker du att du själv är smart - haha absolut (A)
Vad är det sämsta hos dig - att jag har såna enorma humörssvängningar :o
Vad är det bästa hos dig - att jag är väldigt social mot folk :)
Har du bra självförtroende - nej.. eller asså ibland och ibland inte.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - haha olika :o ibland kan jag sitta 1 timme och andra dagar 6 ? det är väldigt olika haha :)
Du tycker om att vara med det andra könet? - det är väl självklart ? ;)
Känner du dina grannar - aa 1 haha :o
Gillar du skolan - nej fyfan.
Har du någon gång skolkat - aa. har väl hänt ;o
Spelar du något instrument - spelar gitarr osånt, men går inte o lär mig utan spelar bara hemma för skojs skull :)
Sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, badminton, basket , bugg( HAHA tro det eller ej xD ) break/streatdance, innebandy( som jag tränar nu)
Har du några tatueringar - nej :)
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - varje gång jag går förbi en haha :o
Tycker du om djur - ja :) annars hade jag inte haft världens finaste kissekatt :)



BRUKAR DU...

Sova - ja :o
Ta mediciner du inte borde ta - nej

Snusa - ne usch :s
Klä dig i svart - yes :)
Lita på folk - bara på dom som vet att jag kan lita på ja :)
Drömma mardrömmar - nej inte så mycket, gjorde det mer när jag va liten, men det händer väl ibland.
Gå i skolan - ja, så mycket jag orkar och kan :)
Gå i kyrkan - neej :)
Ljuga - händer ibland :o
Vilja dö - ja händer, men då mår jag väldigt dåligt

HAR DU...
För många vänner? - man kan inte ha för många vänner ? :)
Någon psykisk sjukdom? - nej
Skadat någon? - ja tyvärr :o
Färgat håret - ye förfan :D
Några piercningar - 3 i öronen, i naveln och snart ska jag nog pierca mig igen :D

Några tatueringar - nej :)
Egen dator - kan du ge dig fan på ;)
Gjort bort dig rejält? - skoja inte :o


ÄR DU...
Snäll - klart jag är (a)
Snygg - tycker jag inte !
Söt -   nej :)
Kort - nerå :D
Klantig - kan hända haha :)


glöm att jag finns, glöm alla ord alla du minns .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0