24 mars

ledsen för dålig uppdatering, vart ganska upptagen dom senaste dagarna och
jag sitter knappt vid datan heller, men jag är iaf inte ensam om att tycka att jag ska uppdatera,
fick en kommentar av söta malin att jag skulle uppdatera, och det är klart att man lyssnar när
någon ger råd?;)
haha igår fyllde jag iallafall år, fick tårta och lite sånt på morgonen av mamma och christer.
fast dock så orkade jag inte tårtan eftersom jag precis vaknade och jag är inte en morgonmänniska haha ;)
efter skolan så åkte jag med pappa upp till mina kusiner eftersom min kusin oscar fyllde 6 & jag 16 haha !
och imon kommer iaf släkten på mammas sida hit, mysigt :)
sen ska jag till pappa och lite så. sen på lördag ska jag och thess äta på restaurang och umgås, underbart liksom ! :) <3

hm, idag mår jag inte så jättebra, är lite deppig och sånt.
och sen höll jag på att svimma på bussen imorse, mådde verkligen jätteilla och aa allt. :(
menmen, jag får nog bara ta det lugnt helt enkelt :)

skriver kanske ett inlägg ikväll, vet inte om jag kommer va inne på datan mer idag !
men aa puss  :)

bild från 2010 !

känslan kommer tillbaka hela tiden, jag kan inte glömma dig
det är omöjligt, vill bara glömma men kan inte, du finns i mina tankar varje dag.
vet fan inte vad jag ska göra längre.. jag mår dåligt utan dig...





Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

HAPPY BIRTHDAY TOO YOOOOU!! ÄLSKLING :D <3

2011-03-25 @ 10:01:51
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0