filmdags, sen godnatt :)

Men innan filmen blir det att svara på detta dåva :D



Vem:

Saknar du:
massa, men mest michael (:
Rörde dig sist: mamma
Vill du slå: ingen ?

Kysste dig sist: M.E <3
Kramade du sist: mamma
Vill du prata med: ingen just nu för är trött, men smsa går hahah!
Skrek du på sist: veeetifan haha
Vill du vara som: mig själv.
Sårade dig sist: ...
Vill du bli galet full med: vet inte ?:o
Gjorde dig riktigt glad senast: michael, manda & matilda <3
Fick du sms från senast: Linda
Ringde du senast: mamma
Ringde dig senast: pappa
Är snyggast på jorden: M.E <3


Har du:

För många vänner:
man kan inte ha för många vänner :)
Förföljelsemani: vaa ? :S
Tvångstankar: nej :)
Någon annan psykisk sjukdom: tror inte dt ? 
Någon fysisk sjukdom: nej ;D
Någon skada: mmh typ , :S
Färgat håret: aaaa
Brutit några ben: nej (:
Några piercings: öronen, naveln och över överläppen
Egen dator: ohja :D 
Bra självförtroende: nja, hyffsat :)
Kysst någon: , JA ! :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: aadå till mamma min haha :)
Bjudit ut någon: hahaha nja ? :o
Varit kär: ja, har finaste killen nu så klart <3
Dumpat någon: yees
Stulit någonting:  tror inte det ?
Lämnat landet: rest ja :D
Tuttat eld på nått:  yes ;o
Gjort något olagligt: tror jag ;o

Hur:
Går du
: som en apa ;O vafan tror du? :D

Svarar du i telefonen: - ahh hallå ? 
Fördriver du tiden:
nja beror på
Mycket pengar har du: jag är rik så gissa ;D ne men typ något på 3000 ?
Tjänar du pengar: ahah på prov ja :D
Ofta diskar du: ibland xD

Ofta städar du: när jag känner för det o om det ska komma hit någon haha
Många stör du dig på: vet inte ?:s
Ofta träffar du din familj: varje jävla dag xD


Tror du:
Att du kommer bli något
: jaa , är mig själv o kommer därmed att va och bli mig själv :)

På gud: nej !
På rymdvarelser: venne, om jag får se bevis så kanske :)
Att folk tycker om dig:  vafan vet jag,  fråga dom istället ? :)
På ett liv efter detta: jag vet inte ?:o
Att fiskar kan tänka: , ja dt tror jag, dom har la en hjärna precis som alla andra ? x)
Att du kommer leva länge: nejj,jag kommer bli påkörd imon :D

ne men jadå, dt tror jag nog ;)

 



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

har du pojkvän??? :D<3

2011-06-15 @ 23:30:51
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0