Äntligen sommarlov !

hej ! :)
kom hem från skolavslutning för ett tag sen, kommer faktiskt sakna vissa !
och kvällen igår va jätterolig, har inte skrattat så mycket med klassen som igår,
hade en underbar kväll asså !
hm, idag va det ju skolavslutning vid halv 9 i sofakyrkan, tycker det är så skönt med lov nu !:)
men känns lite konstigt endå att man inte kommer gå i samma klass ellr med samma personer efter sommarlovet.

iaf, blev så jävla lack på mitt betyg, fick ig i geografi när min lärare sa att jag skulle få G ?
fyfan va sur jag är, kommer jag inte in på gymnasiet nu så kommer det bli krig asså.
för så mycket som jag har kämpat för att få upp mina betyg, asså fyfan säger jag bara..
och skolan har inte ens hjälpt mig ett jävla skit, tjänstefel så det bara skriker om det.
aja, hoppas verklighen resten av dagen blir bra..


puss! :)




what are words if you really don`t mean them when you say them?
What are words If they're only for good times
Then they don't..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0