superbra dag !:)

hej !
ledsen för urkass uppdatering , förlåt !
men iaf, sov till 2 idag och aa inget ovanligt för sover alltid så länge ;o
haha sjukt ! men aja, fixade lite mer musik till min mp3 eftersom jag ska till finland på lördag o måste ha med mig musik då haha :O
det är ett måste ! ;)
iaf sen kom matilda till mig vid 3 ungefär ?
sen åkte vi ner till ica och köpte jordgubbar utanför haha, moppebrudar ;) haha nemen !
när vi kom hem igen så kollade vi på film och åt jordgubbar med mjölk, mummms ! ;)
hm, fick ett par virkade shorts idag också som min bonusmormor gjort till mig, !
dom är moderna nu faktiskt ;)
höhö!
nu ska jag snart prata på skype , tror jag iaf?
haha.
hörs kanske imon,
PUSS !

MUMMA! ;)





ME LIKE ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0