åker till carro nu!

hej :)
kom hem från finland i förrgår kväll, kan säga att det va skönt och jag hade saknat min säng oerhört mycket.
haha min säng är fan livet ;)
iaf, åker snart till carro och så ska jag sova där eller aa vi kommer nog inte sova så mkt, för när jag o carro väl är trötta så blir vi pigga pga att vi har så jävla roligt  haah, iaf så ska jag åka med carro o hennes familj till danmark kl 4 på morgonen, så aa !
kommer bli underbar kul :D
lalandia och allt, sen får vi ju köpa ut själva;)
TUMMEN UPP (Y)
pappa hämtar mig vid 17:00 så ska nog börja fixa mig lite nu.
puss sötnosar, skriver kanske ett mobilinlägg senare :)





söta vi är ;)



HAHAHA FINA TJEJER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0