ÅKER SNART!

japp, pappa hämtar mig om 1 timme och en kvart typ, sen åker vi hem till mamma och hämtar mina saker.
sen åker vi till norrahammar och hämtar kallevi som ska med.
efter det blir der ETT DYGNS BILÅKANDE! inte så kul menmen, ska bli kul att åka till finland så :)

iaf, kommer inte kunna blogga förns jag kommer hem, alltså på torsdag eller fredag !

menmen, så är det när man åker utomlands :)
sen nästa lördag åker jag till danmark med carrrrro kungen ! kommer bli asanice :)
och sen Ängelholm med mamma och christer, mysmys !
aja, nu ska jag typ stänga av datorn och plocka ihop mina saker och umgås lite med min söta mormor tills pappa hämtar mig ! :)


puss ha det bäst ! :D

bild från idag !:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0