skola imon !

och ja det pallar jag inte.
orkar inte sitta i skolan nu efter ett långt härligt lov.
iaf idag har jag vart och ätit hos christers pappa & vanja.
robin & tobias va oxå där så blev lite roligare då, snacka om att jag har två sjukt underbara plastbrorsor haha !:D
men nu ska jag typ umgås med mamma en stund tror jag, eller vet inte, är inte på så jättebra humör just nu..

men aa skriver nog ett inlägg imon skulle jag tro, antingen efter eller före min träning :)

puss.




du lurade mig riktigt bra , jag hoppas du är stolt.
för du gav mig ett löfte som du bröt men som du borde hållt
jag litade på dig men du gav mig bara svek tillslut
allt jag någonsin ville ha, va din kärlek.
jag öppnade mitt hjärta och lät dig komma nära
mitt misstag , för vi var aldrig ärliga.
trodde du va rätt, men du va fel
kan inte sluta sakna dom stunderna med dig
ångrar att jag kämpade ångrar allt jag gav.
för nu är det jag som står ensam kvar.
vill inte minnas dig men kan inte glömma helt
för i mitt hjärta finns du kvar i all EVIGHET..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0