packning o film !

tjäääna :)

jag ska bara skriva ett litet kort inlägg nu.
men va på A6 innan iaf, köpte den rosa perfymen fizzy tillslut :)
och allt det andra förutom den andra perfymen.
allt detta gick på 1099 kr ;o snacka om att jag blev chockad haha !
menmen, värt pengarna som fan !

iaf, klockan tolv stänger jag av datan o packar, sen ska jag kolla på film och sen sova.
ska upp tidigt imon, klockan 7 liksom, ska ju åka till Göteborg imon somsagt.
treeeevligt :D

mobilbloggar kanske imon påväg till gbg.

godnatt sunshines !





har börjat sakna mitt blonda hår lite, hmm men ska inte fära det förns till sommaren skulle jag tro ! :)
fast trivs endå jävligt bra i brunt hår ;)




ska nog pierca mig så nästa vecka :D
GILLAS ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0