hemma från göteborg

kom hem för några timmar sen,
dagen började bra, men kvällen slutade i tårar.
kan inte förklara med ord hur dåligt jag mår just nu,
så helt seriöst så orkar jag inte skriva något just nu.




matilda simonsson är en helt underbar tjej som jag älskar oerhört mycket.
hon finns alltid där osv, jag tror fan att jag har gråtit i hennes armar.
är dock inte många som jag visat mina känslor för på det sättet.
kan verkligen prata ut när jag pratar med henne, hon förstår mig.
& jag henne. <3

tkr ni kan kolla in hennes blogg och ta er tid o läsa !<3


www.blondiiintilda.blogg.se

världens bästa tjej  (L)




<3

Kommentarer
Postat av: matilda

haha var du tvungen att ta en av dom värsta bilderna du kunde hitta?

ser ut som jag har sne mun och fan inget hår typ :P eller kort iaf ;)

men älskar dug gmn<33

2011-01-09 @ 02:12:11
URL: http://blondiiintilda.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

vi får ses snart :'( <3

2011-01-09 @ 10:48:27
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0