glöm mig är du snäll :)

jag bryr mig inte om dig längre.
du har verkligen sårat mig & jag skiter i vad dina vänner säger & tycker om mig.
inte mitt problem ? man kan ju som sagt inte tycka om alla.
men något jag inte förstår är hur du kan springa runt o berätta.
sen att du bara lämnade mig , jag som betydde så jävla mkt för dig och du älskade mig så jävla mkt.
haha knappast, hade du gjort det så hade du inte bara lämnat mig såhär.
men vetu ? jag orkar ändå inte med dig längre..
och visst du kanske inte gillar att jag skriver såhär.
men och ? det är min blogg och jag skriver vafan jag vill här.
skiter i om någon blir sur, inte mitt problem? jag måste ju få uttrycka mina känslor precis som du gör ellerhur ?;)
allvarligt talat, så behöver jag inte dig. har mina äkta vänner som stannar kvar oavsett om någon inte gillar mig.

och det kallas ÄKTA vänskap.
och en sak ska du veta, kom inte till mig om du mår dåligt, jag orkar inte lyssna på någons problem som jag inte
ens snackar med eller inte litar på. har man en gång sårat mig så jävla hårt så är man ganska körd sen.
och då menar jag som kompis.

sen är jag sur på dig för lite mer saker som jag inte sagt.
men tycker det är onödigt o ta upp detta. för som sagt.
vi ska låta varandra va, för det va ju så du verkade vilja ha det och
jag klarar mig bra endå gumman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0