A6

ska snart gå och duscha o fixa mig lite sen ska jag ta bussen upp till A6 och möta mamma där.
eller om hon hämtar mig hemma, det vet jag nte riktigt än.
men iaf, mamma blev skitsur för hon va tvungen o följa med, så jag lovade att jag kunde kolla vad jag skulle ha redan nu och skriva ner produkterna och priserna,
så har gjort det nu.
tänkte att jag kunde visa vad jag ska köpa :)




blir någon av parfymerna, kommer inte köpa båda !


fizzy edt, 195 kr på kicks.



Naomi campbell 149,50 kr på kicks.



max factor lasting performance foundation 150 kr på kicks.



velvet touch compact powder, 125 kr på kicks.






colossal mascara från maybeline , 139 kr på kicks.






golden beaty summer face , 380 kr på kicks.




lösnaglar french square deisgn 110 kr på kicks.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

den mascaran är asbra ! :)

2011-01-07 @ 16:54:00
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0