7. min bästa vän

min bästa vän heter Amanda heiel och bor i huskvarna precis som jag.
hon är verkligen världens bästavän.
seriöst finns ingen bättre !
vi tänker alltid likadant om saker och har samma humor, haha iaf när det gäller det mesta.
och vi har så SJUKT mycket minnen tilsammans, skulle kunna rabbla upp allt, men det orkar jag inte för ska skriva om henne härva !;)
hah men hon är en sådan vän som jag önskat mig hela livet, en sån underbar tjej som jag alltid har roligt med,
kan gråta med , och vara sur med, haha för jag och hon vet att vi ställer upp för varandra vad det än gäller.
manda är verkligen en sån person man kan prata med om allting, och då menar jag verkligen ALLT.
och jag litar på henne i alla lägen, har berättat allt som hänt för henne och det är så jävla skönt att kunna prata med henne för hon förstår verkligen mig . och jag henne. !<3
hade allvarligt inte kunnat leva utan henne, för hon har gjort så jävla mkt för mig och verkligen funnits där för mig.
är så jävla tacksam för allt.! <3

vi lärde känna varandra i sjuan när jag började på AD.
vi bestämde oss för o träffas en dag och vi hade verkligen askul.
sen började vi bråka för en sak, men det var bara ett missförstånd.
så allvarligt talat så har vi aldrig bråkat om något riktigt allvarligt, och vi har aldrig bråkat mer än 1 gång.
och det har vi lagt bakom oss för längesen, för som sagt så va allt en missförstånd.
hm iaf,  jag älskar henne så jävla mkt, manda betyder fan allt för mig.
utan henne hade inte jag kanske levt idag, för så jävla dåliggt som jag mått..
så kan inte göra annat än och tacka henne !<3
iaf så kommer jag aldirg lämna henne och jag tror fan att vi kommer va sjukt bra vänner även när vi blir vuxna haha :)

skulle kunna skriva hur mkt som helst.
men aa manda älskar jag så otroligt mkt och hon är verkligen min bästavän, skulle inte kunna klara mig utan henne :)
love u cutie :D <3






Kommentarer
Postat av: mandaheiel :**

naaaw, best friend <3 :D

du finns alltid där för mig också, och jag litar på dig till 110% , det är så lätt att prata med dig på något sätt :o dessutom har vi så kul tillsammans att det inte går beskriva, och det där bråket, det var bara en fis i rymden typ, aa missförstånd kanske är bättre ord, men ändå :D haha jag älskar dig bästavän! tror också vi kommer vara superbra vänner när vi blir äldre, eller rättare sagt, vi ska vara :D puss på dig evvis <3 :D

2011-01-20 @ 22:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0