6. min dag

min dag började med att jag gick upp kl : 6:20 och duschade.
sen åt jag frukost och blåste håret, packade klart min väska och fixade mig.

sen vid 8 tog jag bussen till skolan och hade SO på morgonen.
gick jävligt bra måste jag säga ! ;)
sen hade jag svensk/engelska, hehe.
gick oxå bra, jobbade sjukt bra !
efter det så hade jag svenska och mådde inte bra alls , kände mig hängig och yr.
så pratade med min lärare efter lektionen så fick åka hem, för kändes som om jag skulle spy i skolan
usch inte kul :(
iaf när jag kom hem så åt jag lite , sen pluggade jag svenska, matte & engelska i 2 & en halvtimme.
duuuktigt eller vad ? haha nemen ;)

sen kollade jag lite på tv och sen blev det datan..
skulle egentligen tränat med mitt underbara innebandylag, men kände inte för det eftersom jag nästan spydde idag så aaa :/

sen har jag faktikst inte gjort mkt mer än o sitta vid datan !
men nu ska jag ta o kolla på The O.C innan jag sover,
och kanske messa med folk antar jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0