5. vad är kärlek

vad är kärlek ?

aa kärlek för mig är något underbart som man har hela tiden
och då menar jag inte kärlek till en pojkvän/flickvän osv.
utan till både sin familj & vänner.

dom finns alltid där och ger kärlek hela tiden.
sen är kärlek något man ska va jävligt tacksam för och rädd om.

och utan kärlek så kan nog ingen leva, alla behöver kärlek om jag får säga så.
jag har saknat kärleken från en pojkvän senaste tiden, har känt kärlek från 2 killar under 2010.
men aa det är inget med dom nu.
visst jag har fortfarande känslor för en av dom.
men om jag får va ärlig så klarar jag mig med kärlek från vänner & familj just nu.
dom betyder alt för mig, men visst skulle va skönt o ha en pojkvän också.
menmen, jag orkar inte söka, kärleken kommer när den kommer. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0