3. mina föräldrar

mina mamma heter catrin axelsson & min pappa heter mikko tuovila
och dom träffades 1991 om jag minns rätt?
sen efter att dom vart tsm i 4 år så kom jag till världen :)
jag minns inte så mycket ifrån när jag va liten,
men iaf, dom älskade varandra över allt vad jag kunde ana iaf?
mina föräldrar hade det bra i minst 15 år , sen började dom tjaffsa och massa
jag hörde dom ibland bråka men det är inget som jag sagt till dom, inte ens idag,
men jag visste att dom älskade varandra och att det skulle lösa sig, trodde jag..
3 år senare när jag kom hem från skolan en dag satt båda i köket och sa att dom ville prata med mig,
och jag kände att det va något negativt dom skulle berätta.
men jag hoppades självklart på att dom skulle berätta något roligt,
men jag hade så jävla fel. dom berättade att dom skulle skilja sig
och först blev jag helt chockad för jag visste ju att dom älskade varandra.
men sen kom tårarna och jag sprang in på mitt rum.
iaf sen efter någon månad så flyttade pappa, och det är nog det JOBBIGASTE som hänt mig.
jag kunde inte förklara med ord hur jävla tomt det kändes hemma.
sen började pappa må dåligt för han saknade mamma, han tappade nästan 20 kilo och va inte alls samma pappa som han vart i alla år. jag kände liksom inte igen honom, det är fan jävligt svårt o skriva det här , för såfort jag tänker på detta så kommer tårarna, och nu gjorde dom precis det..
men iaf, sen träffade pappa helen. jag hade skitsvårt för att accpetera henne, men jag lärde känna henne och insåg att hon o jag va ganska lika, så jag började gilla henne ganska fort endå.
sen när det gäller mamma så tyckte hon väl mest att det va skönt att dom delade på sig, för hon kände på något sätt att hon kunde få göra lite som hon ville, men jag märkte på henne att hon saknade pappa grymt mkt.
mamma va singel i ett år ungefär ?, sen träffade hon christer och det va värre att acceptera honom än det va för pappas tjej, för min mamma bor jag hos hela tiden, och jag bråkade med mamma om honom, för jag hade inte vant mig vid att mamma skaffat en ny, sen gick det några månader o jag accepterade honom och han är jättesnäll!
och idag mår båda bra och pappa & helen flyttade till lekeryd helgen innan jul, och helen har en dotter som är 5, hon är så söt.
och min mamma bor kvar i huskvarna fortfarande, och är tilsammans med christer, det har gått lite fram o tbx mellan dom men nu är det bra igen skulle jag tro :)
aa nu vet ni lite om mina föräldrar .


mamma o pappa ! <3


jag & pappa (L)



mamma & jag .<3

älskar båda mina föräldrar lika mkt , oavsett vad som hänt . (L)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

usch, det låter sjukt hemskt :( <3

2011-01-06 @ 12:24:44
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: daniella

nice blogg snygging!

2011-01-09 @ 15:28:22
URL: http://daniellakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0