2. min första kärlek

asså jag har alltid haft svårt för kärlek, har aldrig känt att någon vart min första riktiga kärlek om jag får vara ärlig.
men kan ju berätta om en som jag vart tsm med och verkligen gillade sjukt mkt !

oliwer heter han och
vi lärde känna varandra när vi gick i sjuan på ett ställe i tenhult som kallades för häng i tenhult förr.
men nu har det dock lagt ner, synd !
men iaf, jag tyckte han va hur söt som helst, och började gilla honom ganska fort.
jag hade skitkul med honom första gången jag träffade honom.
jag fick hans msn och nummer, sen snackade vi lite oså.
problemet för mig va att han hade tjej då, så jag brydde mig inte om att försöka på honom då.
men sen några dagar senare efter vi hade snackat på msn så tog det slut mellan han & hans tjej.
sen en vecka efter dom gjort slut så träffade jag honom på häng i tenhult igen,
och jag va hur blyg som helst, men sen slutade kvällen med att vi blev tillsammans.
och jag blev sjukt lycklig, vi träffades inte så mkt under den tiden vi va tsm,
men sen bytte jag till hans skola eftersom jag inte trivdes så bra på min dåvarande skola(trodde jag)
började i hans klass och då hade vi vart tsm i nästan 2 & en halv månad.
sen började han bli lite konstig mot mig , och sen på kvällen på häng så va han helt off mot mig
så jag sa till honom att vi skulle snacka.
& det va det jobbigaste som hade hänt i mitt liv då, men tillslut gjorde vi slut för det va bäst så
även om det kändes helt fel o göra slut.
men iaf vi va tsm i 3 månader & en vecka .

FIN BILD PÅ MIG FRÅN SJUAN HAHA! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0