1. presentera mig själv

jag heter alltså evelina sofia tuovila och jag föddes den 23 mars 1995
så är 15 år, men snart 16 ;)
jag bor i huskvarna som ligger i jönköpings kommun. och därmed är jag småläning som alla säger ?
haha.
iaf så har jag bott i huskvarna hela mitt liv.
jag bodde uppe på stensholm innan som ligger i huskvarna men flyttade sen till söder 2004
alltså andra sidan av huskvarna, men hva som vi här i huskvarna kallar det så är det inte speciellt stort som tur är  :)
jag har alltid vart en sprallig tjej som vart glad och busig hela mitt liv.
jag har alltid vart den personen som vågat säga vad jag tycker o tänker och haft en ganska bra självförtroende hela livet, men för 2 år sen så skiljde sig mina föräldrar och hela mitt liv rasade.
inte nog med det så hade jag det asjobbigt i skolan, ville aldrig gå dit, kände att jag inte orkade någonting.
jag fick världens dåligaste självfötroende och började bli som alla andra för o passa in.
jag vågade inte vara mig själv.
men idag så mår jag helt okej, mitt självförtroende har blivit så mkt bättre men jag har fortfarande dåligt självförtroende. det är bättre i skolan och mellan mig och min mamma som jag bråkat med sjukt mycket.
kan lämna det där med deppigheter och gå över till mer roliga saker :)
jag älskar att sjunga och skulle nog vilja bli artist, funderar faktiskt på att söka till idol men får se om jag vågar haha.
ända sen jag va liten har jag alltid älskat att umgås med killar, ville nästan aldrig va med tjejer eftersom jag är lite som en kille, älskar sport och sånt.
hmm vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men jag är iaf en jättesocial tjej som älskar att leva livet helt enkelt
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0