Thess was here !

hej :)

Thess kom hit innan haha, för hon ville inte äta på hennes skola och eftersom hon går på sanda så va det perfekt att hon kom till mig ;)
har fan saknat henne så jävla mycket men ÄNTLIGEN fick jag träffa henne igen !
och ännu bättre är att hon kommer hit på tisdag igen! kan inte bli bättre :)
längtar redan hehe :D
vi har iaf haft skitkul ,  vi har pratat en MASSA som vanligt och jag va snäll som fixade mat åt henne.(nudlar hehe)
sen har vi tagit massa roliga kort med min webb haha,
nu ska jag snart gå o duscha och lite sånt eftersom det kommer folk hit

bloggar kanske senare.
puss :)


bilderna på mig o thess kommer i nästa inlägg ;)





Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

vi hade fan det bäst :D hihih älskar dig!<3

2011-02-24 @ 15:47:30
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0