I hate to feel like this.

Godmorgon !

jag är hemma idag igen, men jag kan berätta varför..
det är så just nu att jag verkligen mår jättedåligt och har panikångest över skolan eftersom jag inte trivs där ett jävla skit , och inte i min klass heller.
och jag mår bara så jävla psykiskt dåligt så det finns inte ord för det.
alla säger till mig att försöka kämpa, och det har jag gjort men allt blir bara värre,
jag är skoltrött och känner att jag verkligen inte orkar någonting.
och då blir det inte bättre av att sitta i skolan o bara glo på en jävla tala och få ont i huvudet och få panikångest där pga allt jävla skrikande i korridorerna och  prat i klassrummet, och jag är jättekänslig för ljud.
speciellt när någon skriker eller om det är många som pratar samtidigt.
och ni kan ju själv tänka er hur det är i en klass med typ 26 elever och alla är uppdelade i grupper ?
inte så kul precis..
och ja för er som inte visste det så har jag adhd, men det är inget som jag går runt o pratar om..
för det är jobbigt för mig, fick veta att jag hade det i oktober nu i nian, och jag äter medicin för det.
men väldigt många misstolkar ordet adhd som att man är ett jävla dampbarn som bara springer omkring o skriker o slår folk hela tiden. men så är det fan inte!
har man adhd så brukar man oftast ha ouppmärksamhet, hyperaktivitet och impulsivitet(aggression)
och just så är det för mig, men bara för att jag har aggressionsproblem så springer jag inte runt o slår folk och bara bråkar hela tiden, visst jag är arg varje dag och har extrema humörssvängningar. men varför tror ni att det finns medicin till det ? jo för att man inte ska bli det.
det finns något som heter Aspberges,(stavning?) och då är det mer aggresionsproblem och adhd är likt aspbergers, men aspbergers är så mycket värre än adhd. 
är så jävla trött på folk som säger att dom vet vad adhd är men i själva verket så har dom inte en jävla aning.
det enda dom vet är att man blir arg ? men det är en del av adhd..

och dom som inte har adhd kan aldrig säga att dom kan tänka sig eller förstå hur det är att ha adhd, för det vet man bara om själv har det .
ADHD är INTE ett attitydsproblem!
ta o läs själva om ni inte tror mig eller vill veta mer ?




gammal bild.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jag vet vad ADHD är och det är inte attitydsproblem! man är inte elak och dryg bara för att man har ADHD :o fan folk är cpig hahah

älskar dig!

2011-02-28 @ 13:01:22
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0