8. Ett ögonblick.

oj ett ögonblick, har jättemånga haha.
men får väl berätta om i sommras då :)
pappa & jag åkte till nässjö för att vi skulle hämta en kompis som kom med tåget fån skåne.
och han&jag hade messat ett bra tag innan vi träffades för första gången ,
iaf, påvägen dit så dunkade jag & pappa musik i bilen och samtidigt så messade jag med honom eftersom han va påväg.
när vi väl kom fram till nässjö så gick vi till spåret där hans tåg skulle komma, men tåget blev visst lite försenat.
men ja, sen när tåget kom blev jag hur nervös som helst hehe , så när tåget stannade så kollade jag efter honom,
oså såg jag honom och då gick jag fram och kramade om honom , det kändes så sjukt bra och jag kan säga att det va ett speciellt ögonblick som jag aldrig kommer att glömma ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0