underbar lördag !

hallå :)

vaknade vid 12 idag, sen gick jag, jocke o robin ut och snacka om att det va varmt :o
sen åt vi, sen bestämde vi för att gå ner till harge, och när vi skulle gå så träffade vi filip, haha så han följde med ner :)
vi gick ner till harge och ut på bryggan/tornet, oså kom nina :) hahaha robin badade typ, och det va iskallt.
efter ett tag gick vi tillbaka oså gick filip hem och jag o dom andra va kvar vid hargegrillen och väntade på att david skulle komma.
haha va underbart att träffa honom igen, han är så söt så :)
nina gick sen, och då gick jag, david, jocke & robin hem till jocke och satt på baksidan och bara chillade.
sen vid 18:30 ungefär åkte david hem, men han sa att han skulle komma hit imon igen så jag hinner va med honom lite innan jag åker hem hehe, david är verkligen gullig ! :)

hm, haha nu ligger jocke o sover och robin nördar WOW , sikket liv ;) men boys är boys , right ?;)
menmen, jag är ganska trött själv så rätt skönt att bara sitta vid datan nu och ta det lungt :)

nu ska jag fortsätta spela harpan haha, har endå inget annat för mig :p

puss på er :)



bild från sommaren 2010, haha saknar håret asså :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0