härlig onsdag !

heeej :)

jag går frivilligt till skolan nu, haha lite sjukt, men jag trivs verkligen där jag är just nu.
kommer bli jobbigt att behöva åka tillbaka till min vanliga skola om lite mer än 1 vecka.
menmen, får stå ut den sista månaden sen :)

iaf, jag och frida hade verkligen hur roligt som helst i skolan idag, hon är verkligen underbar!
och så skönt att vi har samma humor :)
haha älskar min bejbu manni !<3

min granne gick hem för 20 minuter sen ungefär, haha han är seriöst rädd för min katt.
och min katt är världens snällaste ! :)


hm, nu kollar jag iaf på bachelor, så jävla bra haha !
senare vet jag inte vad som händer, ska nog bara ta det lugnt och vila, är hur trött som helst !

hörs senare !
puss på er sötnosar :)






haha hej ful cambild :)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sötnos! leka snart? :)

2011-04-06 @ 19:25:32
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Malin

ey du är :)<3

2011-04-06 @ 21:58:12
URL: http://maalinjeanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0