är det sommarlov eller ?

seriöst, känns som om det är sommarlov nu istället för påsklov :o
men fyfan va skönt vädret är, sol och värme! älskart :)
solade i 2 timmar innan, och har vart ute hela dagen så har blivit asbrun, bränt mig har jag också gjort :(
menmen, kommer bli snygg färg sen så jag får stå ut vetni ;)
nu är jag fan astrött och skulle kunna somna på direkten, men vill inte missa big brother som börjar sen vid 22 :)

fyfan va skön big brotherlåten är asså ! känner ni ruset, det är fest i hela huset ;)
haha. nu ska jag fortsättta snacka på skype med mina polare från Askersund !

puss !
skriver KANSKE ett inlägg senare, beror på om jag orkar.
annars skriver jag mer imon :)




ser ni att jag är röd över brösten ? AJ säger jag bara :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0