snabbt inlägg dåva !

hejsan :)

vaknade halv 7 imorse, men orkade inte gå upp så somnade om igen och vaknade vid 5 över 7 .
haha inte så jättelänge som jag sov extra.
men det hjälper faktist lite mer att sova på morgonen ;)
iaf, tog bussen till skolan vid 8 ungefär och blev lite försenad pga bussen ! -.-
men inget ovanligt hehe;)
hade engelska halv 9, så gjorde mitt engelskaprov som jag missade i fredags eftersom jag va borta från skolan då.
tror jag kommer få godkänt på provet faktist ! :)
kändes rikitgt bra när jag gjorde det ;)
sen efter provet så pratade jag lite med marie (min engelskalärare)
och sen fick jag åka hem, men berättar inte varför eftersom jag inte vill säga det till någon !
men kan iaf säga att jag har det sjukt jobbigt just nu ..
men aa , iaf nu ska jag gå och duscha, sen fixa mig lite och åka med pappa in till kinnarps & kolla på hv !:)

mobilbloggar kanske lite senare :)


pusshej sweeties !;)

9B klassfoto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0