nu säger jag och amanda gondatt

skolan idag va inget kul.
åkte hem efter första lektionen pga av en jävla sak.
sen när jag kom hem somnade jag självklart framför tvn och råkade sova i 2 timmar, great (Y)
efter det, skjutsade mammas kille mig till amandus,
när jag kom hit så hade vi kul som vanligt.
vi gick till Lidl och köpte massa gottgott :)
sen har vi bara snackat och haft underbart kul &  en go kväll ;)
nu är vi verkligen cpigt trötta,
och amanda sitter i hennes säng och  hostar så hela rummet skakar, nemen, hon hostar iaf :o
stackare aså!
och jag ligger här på en madrass med fetaste huvudvärken och mår allmänt illa.
uschusch på det :(
imon blir det att åka hem och sen träna, tror jag , om jag inte ska va med amanda imon igen som vanligt hehe ;)

nää usch, nu orkar jag inte skriva mer,
och amanda somnar nog snart i sin säng, mhm
och jag somnar snart jag oxå, sööömntuuutor här asså (Y)men skriver kanske något inlägg imon, får se om jag hinner.
puss & godnatt. hare bäst ;)


bilder från dagen/kvällen <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0