jag klarar snart inte mer.

när jag vill & behöver dig som mest, så finns du inte här vid min sida.
och det gör så jävla ont,
jag kan inte tänka mig en framtid utan dig.
jag kan bara hoppas på ödet nu.
om det ens finns något som heter så,
 och om jag vågar tror på det eller inte.
det jag vill , är något jag bara kan drömma och tänka om just nu.
jag hade gjort vad som helst för och va hos dig precis just nu.
att få vara i dina armar.

som sagt, jag kan bara hoppas på ödet nu.
och att det för oss samman snart igen.
och då menar jag verkligen snart, och inte om ett år.
om kanske 1 månad lite mer.
för jag älskar dig, och jag menar verkligen det,
jag älskar dig så jävla mkt så det gör ont.



här är en låt som får mig och börja gråta.
eftersom jag tänker på personen när jag hör den.
och visst ingen som sjunger någoning,
men aa älskar den iaf. <3






 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0