inget bloggande!

hej.

nu är det så att jag tänker sluta blogga på ett tag, (trorjag?)
för jag orkar inte blogga nu när allt är ett helvete rent utsagt.

kommer börja blogga igen när jag känner för det.
men tills dess kommer ni inte höra något av mig här iaf.
ledsen att det skulle behöva bli såhär.
men jag orkar seriöst inte just nu.



men ni får ha det bäst.
så hörs vi när jag börjar blogga igen.

nu ska jag iaf sova.
och innan jag slutar blogga vill jag bara säga att jag älskar min amanda engwall mest.
du är min ängel utan vingar gumman, du har hjälpt mig genom allt jobbigt.
det är bara du som vet hur jag egentligen har det. och min familj & släkt självklart,
men ingen annan !
jag älskar dig mest . skulle aldrig stå här idag utan dig.<3

Vi bjuder på dom fina och älskade bilderna !<3


















jag älskar min amanda engwall över allt annat <3

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: vi måste verkligen börja träffas! jag har ju fått en massa tid över nu förtiden ju :D <3

och tack! :D men våran halvårsdag är inte fören på måndag ;) <33

2010-09-30 @ 11:00:58
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0