fyfan

hej,
sov hos amanda inatt och jag vaknade halv 2 eller något sånt.
haft en underbar helg med henne, älskar dig gumman<3

nu är jag hos pappa, och har verkligen ingenting och göra.
och jag mår bara så jävla dåligt just nu,
pappa ligger o sover i soffan och jag sitter här vid min jävla data.
verkligen ovanligt ellerhur !?
mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden.
lix ena sekunden är jag jätteglad, andra ledsen och tredje sur & arg.
ska det verkligen vara såhär ?
och mina känslor för en viss person blir bara stakare och starkare
och det är fortfarande samma person som jag skrivit i typ 5 inlägg tidigare.
jag älskar den personen riktigt jävla mkt.

och påtal om allt,
jag ska nog flytta nästa år, jag vill fan det nu.
orkar inte bo kvar & studera i den här jävla hålan eller såkallade huskvarna !
vill bara lämna allt och börja ett nytt liv typ? , där ingen känner mig.
ingen vet någonting om mig, ingenting om min bakgrund osv.
blir nog att flytta till Ängelholm nästa år så nivet.
snackar för fullt med syon på skolan som ska hjälpa mig att hitta lite gymnasium osånt där.
hon är verkligen jättesnäll ,( syon på skolan)
hon gör allt för och hjälpa och stötta mig.
men aa.

tror seriöst att jag ska sova nu en timme eller två
eller iaf kolla på film och bara vila.
mår så dåligt så¨allt kan dra åt helvete just nu.
förutom mina närmsta vänner, familj & kärlek.
dom kommer alltid finns kvar.<3


kram.


Cuz we belong together now
Forever united here somehow
You got a piece of me
And honestly
My life would suck without you
Anyway, I found out I’m nothing without you
and I want you, just you.


bilden har ni sett förr, men who cares ?




Kommentarer
Postat av: amanda

älskling!<3

asso ditt humör, de där med att de går fram å tillbaks e fett normalt.

känn dig inte annorlunda. för du är perfekt precis så som du är!

du är inte den ända som känner såhär, jag kan lova att detta är en vardag för i stort sätt alla.

problem, ångest och tårar drabbas vi av kanske varje dag. samma sak, med kärlek, glädje och lycka. livet är inte alltid perfekt och det vet vi båda.

jag älskar dig !

puss (L) <3

2010-09-26 @ 02:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0