själv här i mörkret !

   sitter här själv i min säng, och det är helt kolsvart i rummet.
mysigt, men hade väl vart mysigare o ha någon här just nu.
mår piss oxå för den delen. men iaf,
idag har jag iaf vart med min saknade thess,
inte vart med henne sen i mars någongång !
visst, jag träffade henne på dh oså, men bara i några minuter, och då hinner man ju inte precis snacka så mkt.
vi hade iaf underbart kul, massa roligheter och bus på min balkong, och underbara bilder.
har saknat min thess alltför mycket.

du är allt för mig thess<3

BILDBOMBAR TODAY!


jag kunde inte hålla balans, men bilden blev jättesöt endå haha !



här gick balansen lite bättre ;), men älskar verkligen denna bilden!


jag thihiih.


min söta thess hihih :)


thess o jag !:)


hihiihi.


vi är sötast !


tkr bilden är coool :j

thess är min & bara min, och andrès oxå då klart :)
sötast tsm är dom !:)



fonkey fresh- din blick
seriöst älskar låten!



mina känslor för dig börjar komma tbx igen,
på ett sätt är det bra men endå inte,
men jag saknar dom stunderna med dig, dom få stunderna som vi hade.
dom gångerna vi träffadrs.
varje gång jag ser dig, blir jag varm i hela kroppen
jag va verkligen kär i dig , men sen hände det någonting,.
jag har hört jättemkt  som du sagt, och jag kan inte tro på att det vi nästan hade bara kan ta slut såhär.
om jag får va ärlig, så tror jag fortfarande på ett vi ,
din blick får mig alltid att le, ingen kan ta denna känslan från mig, varje gång jag tänker på dig.
du är en sån person som man inte glömmer !
du förstod nog aldrig hur bra jag mådde med dig och att jag verkligen va kär i dig,
 och det va äkta kärlek.




Kommentarer
Postat av: Frida Sofia

Söta bilder ^^

Ni var fan rätt lika :D



- Följ gärna min blogg.

Ha en bra dag.

Kram / Frida Sofia

2010-10-12 @ 02:30:03
URL: http://velvetyears.blogg.se/
Postat av: ebbas dagbok

allt bra?

2010-10-12 @ 07:08:32
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja det var en riktigt härlig dag! måste träffas snart igen gumman :) love u <3

2010-10-12 @ 08:37:24
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

snygg header!

2010-10-12 @ 12:04:20
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0