seg men ganska skön dag !

har vart hemma idag IGEN!
känns som om jag är hemma hela tiden, men har haft mina anledningar till det.
imorse så vaknade jag iaf vid halv 7, men fick somna om eftersom jag mådde dåligt.
kanske inte världens mysigaste och berätta, men spydde igår, så fick va hemma.
gillar inte direkt och skriva om sånthär, låter ju lite äckligt haha :o
men vaknade iaf sen vid tjugo i 9, gick upp och klädde på mig lite slappkläder som jag kallar det  haha ! ;)
satte upp håret i en bulle på huvudet , och tog på mig vinterjackan och gick ut på balkongen & tog en morroncigg.
jävligt avslappnade och göra det ibland, speciellt om man är stressad och inte mår helt prima.
satt på balkongen och funderade på massa saker samtdigt som jag tog morgonciggen.
iaf, sen gick jag in och tog lite fil och flingor, älskar att äta det på morgonen !
men äter inte speciellt mycket, eftersom jag är lite laktosintollerant eller hur det stavas ?
får sjukt ont i magen när jag dricker eller äter för mycket av fil, mjölk osv. :(
och jag som älskar mjök buhuhuh :(
fixade mig lite, och plattade håret, sen kom mammsi och hämtade mig sen åkte vi ner till gyn i huskvarna.
ska inte ha p-piller längre eftersom jag har gått upp så mkt i vikt av dom, likaså för mamma!
så pratade med någon barnläkare eller något ? så nu ska jag få p-stav så fort hon hade pratat med någon.
känns jävligt skönt faktist :) och jag är så dålig på att komma ihåg att ta p-pillerna , haha skönt o slippa tänka på det ;)
sen efter jag hade vart där med mammsi, så körde hon hem mig, och sen gjorde jag min engelskauppsats klar.
ska bara skriva in det på datan i skolan så är jag klar sen ;) evelina har börjat sköta skolan bättre nu!
senare vet jag inte vad som händer, blir nog att chilla lite och osv.
skriver senare ikväll i think,
ha det bäst tills dess ;)
puss
och förresten, så har jag gått ner lite mer än 3 kg på 4 dagar,
men kan ha vart för min medicin oxå, den gör så jag knappt känner mig hungrig
och när jag väl äter, så äter jag inte alls mycket !
jag tycker endå det är posetivt, eftersom jag vill gå ner i vikt hehe !:)


DAGENS OUTFIT
lite myskläder, iaf tjocktröjan hihi :)



grått lady gaga Linne : vet inte vart det är köpt, eftersom jag fick det av en kompis.
svara vanliga thights: från ullared.



svart tjocktröja: tror det är min brorsas gamla, men finns ingen som säger att det inte ser ut som en vanlig tjejtröja ?;)


såhär har mitt hår sett ut sen jag kom hem från gyn , riktigt sött ellerhur ? haha ;)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: om du tar ritalin så har du inte grov adhd, för då får man ju conserta som jag har ;s

jag har ju conserta, den högsta dosen som är på 54mg :p <3

2010-10-20 @ 16:54:26
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha ja precis :)

ja du får högre och högre ett tag för att få veta vilken dos som passar dig. :p så hade jag det i tre veckor :)

men det blir nog superbra gumman <3

2010-10-20 @ 19:55:30
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja precis gumman :) <3

btw, du skrev att du tog en morgoncigg, hade du egna? :D <33

2010-10-21 @ 10:10:28
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0