sängen nudå !

                                             hej sötnosar ! :)

               nu ska jag nog krypa ner i min varma mjuka goa härliga säng ;)
     måste fan sova, är sjukt trött !
       Imon blir det skolan som vanligt, sen blir det att åka hem, och ja vem kommer va hemma hos mig då ?:o
               JO MIN THESSSSSSSS ! <3
               haha inte varje dag den tösen är hemma hos mig va ?;) va ett bra tag sen !
     vi kommer fan ha det bäst, för har man saknat sönder någon, så är det bästa som finns och träffa personen!
och det är något som jag verkligen längtar till, tills jag får krama om min thessplut :)
nu måste jag verkligen sova, men vi hörs imon när jag kommer hem förfan ;)
                             ha det bäst, och kom ihåg, se dagarna positiva istället för negativa,
                                 då blir livet så mkt roligare ! :)
                                  


                                       Puss & godnatt ! <3


LITE ANNORLUNDA VIDEOINLÄGG FRÅN IDAG HAHA !;)





bild från dagen , puss <3

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gumman de har hänt en sak.. du ser på min blogg vad de är.. de är en som har kommenterat en sak som jag måste prata med min pojkvän om..

kan vi träffas på måndag? förlåt gumman :( älskar dig<3

2010-10-07 @ 10:13:40
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0