moget?

måste bara säga att folk kan va så jävla dumma i huvudet ibland ?
och vissa måste bara älska att trycka ner andra?

fick detta på bdb idag, moget till hundra asså !

Anonym   idag, 13:56
Du är så jävla värdelös! Hela din värld och liv verkar vara ett stort, fett FAIL! Dessutom är du FETT ful!


svar till anonym;  haha stackare !
du sitter där bakom din jävla dataskärm och kaxar.
och dessutom så TRYCKER du ner folk, du måste älska det va?
och om du tycker såhär, så kan du väl säga det face to face ? =)
fast det är klart, du är väl rädd att jag ska slå dig ?
fan va patetisk du verkar va ditt jävla mongo!
och ditt liv verkar ju fan inte bättre? sitta där o trycka ner folk bakom en dataskärm,
shit, vilket FAIL liv du måste ha ! :)
du får tycka att jag är FETT ful som du skrev, men vill du veta en sak ?
jag tar inte åt mig, jag trivs faktiskt ganska bra med mitt utseende,
visst, jag är inte jättesmal, har inte dom perfekta brösten, smalaste låren och den perfekta röven.
men jag trivs ändå! får höra varje dag att jag är söt, fin, snygg osv?
så varför skulle jag tå åt mig och lyssna på en jävla anonym jävel som dig som inte ens vågar skriva sitt namn.
asså fan va tuff du är !
2 ord. väx upp! :)

haha, patetiskt eller vad? :)



ser inget fel på mitt utseende ? :)
visst jag är inte snyggast,sötast eller finast.
men jag är fan inte ful :)



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

jävligt bra gumman! du vet att du inte är ful, för du är så jävla söt så det finns inte! det vet du :) älskar dig <3 och om du får veta vem som skrev det, då slår vi henne/honom!

2010-10-20 @ 10:36:28
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja sjävklart baby :) <3

2010-10-20 @ 11:23:06
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: tack bby :) <3

ja juste! hur gick det? <33

2010-10-20 @ 15:08:29
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha ofta kraftig? det hade ju inte ens jag ^^

men hoppas de blir bättre <3

vilken dos tar du ?

loveu<3

2010-10-20 @ 15:36:07
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0