HOS EMMA!

sitter hos emma just nu
haha hon sitter och äter med sin söta familj i köket och då passade jag självklart på att sno hennes data lite;)
men det får hon leva med ! :D
sitter inne på spotify oxå och det är nått cpe :(
alla mina spellistor är borta !
hoppas det är för att jag är inloggad hemma hos mig oxå
men fan om alla spellistor har försvunnit.
då dödar jag någon !;oo
hmm, nä nu kommer väl snart emma o skäller och pms-ar på mig för att jag tog hennes data :o
hon är fan farlig haha! :(
men skriver nog senare ;)

puss!


bilden har ni sett förr ;)

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha soft ju ;) <3

2010-10-22 @ 23:16:33
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0