hemma idag !

                                      hejsan :)

idag vaknade jag vid halv 7 av att mamma väckte mig.
men jag hade fetaste huvudvärken när jag vaknade så bad om att få stanna hemma.
men mamma ville inte det, och självklart så började vi bråka om det :o
iaf, fick stanna hemma tillslut. och ja det är väl inte precis kul och bara sitta här och tråka,
men mår man inte bra så är det inte kul & va i skolan heller :/
iaf, idag har jag inte gjort så mkt, kollade lite på någon film innan på SFkanalen.
jävligt skönt och ha alla canal+ kanaler, kan man se nästan vad som helst,
fotboll , hockey, filmer , allt typ :D
sen har jag börjat på min engelskauppsats som vi ska göra i skolan.
ska skriva om James Dean, haha vet ingenting om honom, men bara o leta fakta vettni;)
men så jävla typiskt att man ska skriva på engelska oxå. haha jag är inte bra på det :o
hmm, senare blir det väl att chilla lite, kanske sova ? :o är hur trött som helst !

nää, nu ska jag typ plugga vidare ? och sen kolla på någon film eller spela ps2 ? :D
skriver nog ett eller 2 inlägg senare ikväll :)

puss på er ! ;) <3



min tunga är het asså :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0