GLAAD!

nu är jag jätteglad, måste bara påpeka det !
haha vill ni veta varör ?;)
ja klart att ni vill,
hehehe har snackat med jocke & robin ett bra tag på skype nu ikväll.
och först kunde jag åka till dom, sen kunde jag inte, sen var det bara kanske, sen gick det inte,
men sen så gick det iaf, haha ja där har ni förklaringen till varför jag är glad !:D
så ska nog packa snart, sen umgås med mamma lite framför tvn och mysa med henne.
älskar verkligen min mamma & pappa, och självklart hela mig familj & släkt.

här får ni se en ganska dålig bild på mig från höstlovet 09 när jag va hos där, alltså ett år sen.
lite kul faktist ;)
 
btw; jag åker imon redan efter skolan, så hinner inte blogga då,
men skriver kanske ett blogginlägg på vägen till hammar,
1 & en halvtimmes resa dit, älskar fan och åka bil ibland, bara så jävla härligt och bara sitta där och lyssna på härlig bra musik, LOVLY!


haha usch säger jag bara! brunt hår och blondt löshår i , hurfan tänkte jag då ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0