TRÖTT !

hmm, va ute innan med mathilda och hennes kompisar, kommer inte riktigt ihåg vad alla hette,
men aa, haha va fan kul, bara att jag frös som fan, snacka om att det snart är vinter ;o
Mathilda stack precis på träning, men jag orkade inte hänga med, seriöst, mina fötter är typ svinkalla o allt.
iaf, när hon kommer  hem sen så blir det väl att vi går ut en stund och tar lite bilder ?,
sen kommer vi säkert träfffa några, det är min sista kväll här i skåne nu och jag åker hem imon vid halv 1 ,
jävligt surt, kommer sakna skåne och Mathilda skitmycket,
seriöst, vill fan flytta till skåne, trivs så jävla bra här.
fast vill kanske inte bo i Lund, hade nog helst velat bo i Helsingborg eller i närheten,
visst Lund duger oxå,
men jag kommer aldrig kunna få min mamma att flytta ner hit,
men det är värt ett försök att tjata haha ;)

tills mathilda kommer hem så ska jag väl bara vila lite,
 är så sjukt trött, seriöst, orkar typ ingenting, min hjärna är typ helt off.

hmm, men nu ska jag nog kolla lite på film och äta en rostmacka, muums.
mathildas mamma är så söt som fixar en macka åt mig,¨

skriver nog mer senare ikväll, annars hörs vi imon innan jag åker hem,
puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0