sjuk, sur och inget DH.

hejsan, sitter här hemma med feber, halsont & förkylning,
inte så jävla kul precis, eftersom DHW började idag och jag har vart så sjukt taggad sen i sommras.
så vet inte om jag missar dhw totalt i år, beror ju på om jag blir frisk eller inte,
men iaf, om jag blir frisk går jag på lördag och skaffar eventpass och stannar hela natten,
värt det som fan !:o
och nu vet jag iaf att det aldrig kommer bli som förrut mellan oss,
jag vet inte om jag kan lita på dej längre.
jag gav dig en chans, men det verkar som om du redan har förstört den.
jag orkar inte med  detta längre..


iaf är sjukt glad att jag har fått tbx kontakten med vevve igen, eller aa iaf fått bättre kontakt igen,
vi va bästa vänner i ungefär 2 år, sen har det vart fram o tillbaka mellan oss.
men nu ska vi förmodligen ses en liten stund på söndag, har saknat dig gumman!<3

hmm, nu ska jag äta och sen kolla film. finns inte så mkt annat och göra när man är sjuk-,-
får iaf hoppas att jag blir piggare imon och sen är helt frisk på lördag så jag kan gå på dh.
btw, saknar min thess sjukt mkt oxå ! :(<3


gammal bild !


bild från dhs 10.
saknar :(

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

<3

2010-11-25 @ 20:08:14
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0