sitter här ensam !

hej , min älskling manda stack för lite mer än 2 timmar sedan,
haha saknar henne redan, underbart va ?:D
du är en av mina älsklingar gumman, det vet du ! <3
iaf, nu sitter jag här och surar på en viss person,
inga namn ! bara jag & manda som vet vem jag är sur på just nu.
hmm, jag förstår mig inte på killar längre, eller kärlek.
båda är skit !
ensam hemma inatt iaf, skönt med jävligt ensamt, tur att man har kissekatten som sällskap.
nu ska jag kolla vad manda skrev på msn oså sen ska jag göra något,
vet inte vad men aa haha.



AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att ...  jag saknar honom mer än vad jag trodde .
Jag lyssnar på ... låtar som väcker minnen 
 Jag pratar om ... allt
 Jag tycker om ... mina vänner och att sova
Jag avskyr när folk ... inte kan stå för vad dom tkr och tänker och snackar skit.
Min bästa vän ... är världens underbaraste, mandaheiel(L)
Min första bästa vän heter ... emma randau
Kärlek är ... är skit
När jag borstar tänderna ... borstar jag tänderna
När jag lagar mat ... tkr jag det känns som om det tar år.
Jag tänder på ... omtänksamma killar
Det sexigaste yrket är ...  haha vet inte
Det är charmigt när ... han ler & kollar på mig
Jag är rädd för ... att starta ett nytt förhållande med någon och lita på folk
Den värsta känslan är ... att bli sviken & få sitt hjärta krossat.
 Den bästa känslan är ... att vara kär och må bra
Jag är bäst på ... prata och gråta för ingenting
Jag är sämst på ... att vara ärlig med mina känslor
Om jag vore ett redskap skulle jag vara ... en hammare
Jag kommer alltid att vara ...  mig själv
Det finaste som finns är ... äkta vänskap , familjen och kärleken
I sommar hade jag ... världens underbaraste dagar
Sist jag grät var ... idag
Jag kan ... börja gråta för ingenting.

Jag kan inte ... visa hur jag mår, utan gömmer alltid mina känslor
När jag vill tänka ... så kan jag inte tänka.
När jag bakar ... blir jag alltid trött
Min mobiltelefon är ... en del av mitt liv
När jag vaknar på morgonen ... tänker jag på en sak : LÅT MIG SOVA !
Innan jag går och lägger mig ... så smsar jag och lyssnar på musik
Idag har jag sett ... på tv och film
Ikväll ska jag ... kolla på film och snacka på skype
Jag vill verkligen ... gå ner i vikt och få honom.



Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

i love you <3

2010-11-21 @ 11:31:59
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0