SÅ JÄVLA TRÅKIGT !

Kärlek:
Ditt äldsta hångel? - 19.
Hur många har du varit riktigt kär i? -  2 eller 3
Vad tycker du om kärlek? - underbart om man har någon, annars är det ett helvete.
När kramade du någon sist? - igår (mamma)
Saknar du någon speciell person? - aa
Har du svårt för att bli kär? -  nej, men har svårt för att bli RIKTIGT kär .
När hånglade du med någon sist? -  venne, ett tag sen
När fick du senast en komplimang? -  idag (A)
Har du hånglat med någon av samma kön? - nope
Är du ensam nu? - beror på vad som menas med ensam?
Vill du ha barn? -  någon gång ja.

HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? -  hm, tror det.
Hånglat med fler än 5 pers? -  mm
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - kan ha hänt.
Gjort något riktigt dumt? - vem har inte ?
Gjort något du verkligen ångrar? - en hel del
Varit nykter på nyårsafton? - aa
Åkt ambulans? - nej !
Gjort nåt olagligt? - har jag säkert
Blivit tagen av polisen? - nejdu:)
Fått din mamma att gråta? - aa tyvärr :( 
Skämts över dig själv? - yapp
Sagt jag älskar dig och menat det? -  aa
Tagit droger? - nej,.
Varit kär i någon du inte haft chans på? - mm

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - katten
Såg dig gråta? -  mamma
Fick dig att gråta? - en person
Du delade en cigg med? - kommer inte ihåg
Du gick på bio med? - klassen ?;o
Skällde på dig? - mamma

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - jaaa
Kramat någon? - yepp
Kysst någon? - neej
Köpt någonting? - nää
Sjungit? - nej kan inte, min hals är helt fukkad.
Saknat någon? - skoja inte !

VAD:
Längtar du till mest just nu? - julafton 
Har du för kläder på dig? - mjukisbyxor ,trosor, bh och linne
Åt du senast? - kyckling o pasta
Har du för mobil? - svart iphone 3g
Vad köpte du senast? -  halstabletter
VEM/ VILKA:
Slog du senast? - mig själv..
Fick du sms från senast? - della<3
Pratade du med i telefonen senast? - mamma
Älskar du? - min familj & mina vänner.

ALLMÄNT:

Har du pussat en groda? - nej och tänker inte göra det heller.
Kan du hjula? - aaa
Är du EMO? - nej !
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - vet faktiskt inte
Har du sjungit inför publik? - aaa.
Är du hungrig? - nej .
Är du blyg? - beror på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0