PÅ DÅLIGT HUMÖR!

hej, kom hem  igår från Lund,
har haft sjuk roligt<3
älskar dig mathildá sjödin<3
iaf, vaknade för typ 2 timmar sen, duschade lite osv.
just nu sitter jag bara här och gör ingenting, har ont i huvudet och är på dåligt humör.
funderar på att sova en timme ? ,
hmmm.. det är jättemånga konstiga typer som bara addar mig från bdb,
såna jävla pervon, usch säger jag bara !
nä nu ska jag ta en cigg och sen kolla på film,
och jag ska sluta röka nu, har ju börjat träna innebandy och jag får egentligen inte röka nu när jag tar min medicin, eftersom jag kan få problem med hjärtat , få hjärtinfarkt osv..
och det vill jag ju inte ska hända precis. :)
aja ska ut nu och ta ciggen,
skriver senare ikväll, antingen så är jag hos pappa då, eller så är jag hos alex .

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0