NYVAKEN I LUND.

hej, orkade inte blogga igår eftersom klockan blev så mkt,
iaf, mamma & jag kom till nässjö igår typ kl 18:30,
tåget till Lund skulle gå kl 18:53, men det blev försenat till 19:21.
så då satt vi och vänta, sen blev det försenat igen så det skulle komma 19:33.
så då gick jag och mamma ner till spår 4, för jag behövde röka.
iaf, när vi stod där nere, blev tåget försenat igen och då till kl 19:43
och jag blev skitsur och typ dampade, men aa, sen blev det försenat igen till kl 19:54.
snacka om att jag va arg, så då pratade mamma med någon som jobbade ¨på ett annat tåg som skulle till köpenhamn, men det skulle stanna i lund så fick åka med det,
fan vad jag hatar SJ-.-
men det bästa var att jag fick sitta i förstaklass, och det va minst 10 pers där.
så jävla skönt.

men jag va endå sjukt arg för att SJ aldrig kan berätta att tågen har problem.
iaf, kom fram till Lund vid 22:00 och där träffade jag min underbara mathilda och hennes söta pappa.
skitkul att träffa dom igen eftersom jag inte träffat dom sen förra sommaren, haha.
iaf, vi beställde mat påvägen till Mathilda, blev MAX , fyfan va gott.

haha.
har inte ätit mat därifrån på typ 7 månader, menmen ;)

vi somnade typ ganska tidigt, haha jag va sjukt trött efter allt jävla resande hah !
hmm, jag & mathilda vaknade för typ 25 min sen, och just nu kände jag för att blogga , så aa sittter här vid min data och min plutt mathilda sitter jämte mig och är så jävla söööt ! :)
senare vet vi inte vad som händer,  jag måste iaf duscha ;) haha.
sen kanske vi drar till stan eller något, vi får se vad vi gör !

men aa, skriver senare ;)
puss
Lite snygga morgonbilder på evelina & Mathilda :D<3






så snygga we know ;)






MAX <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0