LUSSEBULLAR ! :D

hejsan,  vaknade i morse och kände att jag va frisk,
eller aa iaf nästan, behöver nog bara dricka mkt vatten oså idag så är jag piggare tills imon, :)
kan gå på DH imon eftersom jag mår bra, visst är lite seg i kroppen fortfarande,
men så är det när man vart sjuk ett tag !


iaf, har en ny header på bloggen, eller aa ska fixa den så fort jag skrivit det här inlägget
blev endå ganska nöjd, bara färgen på bloggen som ska fixas sen !

 
 nu ska jag baka lussekatter med mammsi, är trött som fan i huvudet, men det ska nog gå
hörs kanske senare.


puss.

din blick kan få mig att le
du & jag föralltid lova mig det
inget kan ta denna känslan ifrån mig varje gång som jag tänker på dig
varje gång jag ser dig blir jag varm i hela kroppen
jag ler för mig själv och önskar att jag va din flickvän
vill bara ha dig här, vill ha dig nära
du lyser upp min himmel som en vackraste stjärnan,
älskling det är nått du måste veta, utan dig vid sidan av mig kan jag inte leva
du är mitt liv du är luften som jag andas
jag saknar alla våra stunder tilsammans
baby du är så underbar och vacker ibland så kan jag ligga stilla vaken hela natten
du är en sån person man inte glömmer.


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

eve, vi får ses någon dag <3

2010-11-26 @ 23:59:56
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: inte denna veckan för jag har piss mycket i skolan :( men nästa absolut! <3

2010-11-29 @ 08:43:31
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0