jag ler för mig själv

vet inte vad jag ska tro
eller vad jag ska göra

jag mådde så jävla bra med dig, och du anar nog inte hur jävla glad jag var med dig.
du fick mig att må sjukt bra, du fick mig att skratta när jag va nere
och du fick mig alltid på bra humör genom att bara snacka med mig.
jag gillade verkligen dig, och jag menar det, jag va riktigt kär i dig.
jag trodde aldrig att det skulle bli såhär efter den kvällen tilsammans med dig.
vi tappade nästan kontakten, och jag mådde inte bra en sekund.
jag ville bara träffa dig och prata om vad som hände, men det kändes som om du ignorerade mig totalt.
det gjorde så jävla ont och jag kunde inte sova, jag låg och grät på kvällarna och tänkte på dig.
jag fejkade mitt leende i skolan och försökte gömma mina känslor, men det slutade med att jag mådde så jävla dåligt.
sen började vi snacka igen & det har gått fram o tillbaka hela tiden.
och du säger att du inte alls dissade mig, asså jag vet inte vad jag ska tro,
för om inte jag dissade dig och du inte dissade mig, asså vad var det då som egentligen hände?
hur ska jag kunna veta om du ljuger för mig?..
eller va det bara jag som trodde du dissade mig fast du inte gjorde det?.
fyfan den här tanken slår mig varje dag flera gånger om.

jag vill bara träffa dig och snacka ut, om allt som hände.
för jag kan inte sluta tänka på dig. jag kan inte glömma en sån person som du.
och varje gång jag ser dig så blir jag varm i hela kroppen och ler för mig själv
jag vill kunna le med dig vid min sida, bara ha dig och ingen annan.
jag tror faktiskt inte att det bara kan sluta såhär, tror fortfarande på dig & mig.
du fick mig att bli
RIKTIGT kär, och det är få som har lyckats, men du lyckades gubben.


jag ger inte upp dig så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0